Gasring op het stuur


906 GV

Dit is een ergonomische gasring op het stuur. Het systeem wordt via een centrale aangesloten op de bestaande elektronica van het voertuig. Hierdoor is het zeer bedrijfszeker. De bediening is  zeer soepel omdat je geen weerstand ondervindt. Bijkomend wordt er een mechanische handbedrijfsrem aan de rechterkant geplaatst. De airbag in het stuur blijft behouden.

  • Speciaal ontworpen voor uw voertuig om comfortabel te rijden.
  • Complete controle, versnelling is aangepast aan jouw persoonlijke rijstijl
  • Steeds dezelfde gevraagde systeemrespons, ongeacht op welk punt van het stuur je drukt
  • Automatische blokkering van de gasring bij het remmen
  • Met 'Parkeer functie' waarbij de gasrespons vertraagd wordt om eenvoudig te manoeuvreren.
  • Een ‘quick release’ afneembare versie is ook mogelijk

Comfort tijdens het rijden

+ De volledige vrijheid om te kiezen tussen gas geven met de linker- of rechterhand, en te kunnen afwisselen

+ De vrijheid om andere bedieningen te kunnen gebruiken, zoals de verwarming, de radio, ...

- Sommige toetsen op het stuur kunnen verhinderd worden door de ring



Gasring achter het stuur


916 GV

Dit is een ergonomische gasring achter het stuur. Het systeem wordt via een centrale aangesloten op de bestaande elektronica van het voertuig. Hierdoor is het zeer bedrijfszeker. De bediening is zeer soepel omdat je geen weerstand ondervindt. Bijkomend wordt er een mechanische handbedrijfsrem aan de rechterkant geplaatst. De airbag in het stuur blijft behouden.

  • Speciaal ontworpen om comfortabel te rijden
  • Complete controle; de versnelling is aangepast aan jouw persoonlijke rijstijl
  • Steeds dezelfde gevraagde systeemrespons, ongeacht op welk punt van het stuur je drukt
  • Inclusief 'Parkeerfunctie' om de response van het gaspedaal te vertragen bij het manoeuvreren
  • Automatische blokkering van de versnelling bij het remmen

Comfort tijdens het rijden

+ De volledige vrijheid om te kiezen tussen gas geven met de linker- of rechterhand, en te kunnen afwisselen

+ De vrijheid om andere bedieningen te kunnen gebruiken, zoals de verwarming, de radio, ...

+ Stoort de bediening op het stuur niet, multifunctionele toetsen kunnen zonder zorgen gebruikt worden.

-  Niet op alle wagens mogelijk vanwege de beperkte afstand tussen de pinkerhendel en het stuur


916R 'Ghost'

Dit is een ergonomische gasring gemonteerd tegen de achterkant van het stuur. Om deze te bedienen hoef je de gasring radiaal te draaien t.o.v. het stuur. Het systeem wordt via een centrale aangesloten op de bestaande elektronica van het voertuig. Hierdoor is het zeer bedrijfszeker. De bediening is zeer soepel omdat u geen weerstand ondervindt. Bijkomend wordt er een mechanische handbedrijfsrem aan de rechterkant geplaatst. De airbag in het stuur blijft behouden. Dit is het nieuwste systeem in ons gamma.

  • Complete controle, gevoeligheid is aangepast aan jouw persoonlijke rijstijl
  • Steeds dezelfde gevraagde systeemrespons, ongeacht aan welk punt van het stuur je draait
  • Met ingebouwde veiligheid om het gaspedaal te neutraliseren als je remt

Comfort tijdens het rijden

+ Als de wagen gebruikt wordt door iemand anders merk je niets van de ombouw

+ Zeer eenvoudig systeem om van hand te wisselen in de bocht

+ De vrijheid om andere bedieningen te kunnen gebruiken, zoals de verwarming, de radio, ...

+ Stoort de bediening op het stuur niet, multifunctionele toetsen kunnen zonder zorgen gebruikt worden


Segmentgas

Een segmentgas is een half maantje achter het stuur, dat via een stang rechtstreeks met het gaspedaal verbonden is. Dit kan zowel links als rechts van het stuurwiel gemonteerd worden. Bijkomend wordt er een mechanische handbedrijfsrem aan de rechterkant geplaatst. De airbag in het stuur blijft behouden.

  • Wordt op maat gemaakt in uw wagen
  • Rechtstreeks op het pedaal, dus geen elektronica
  • Bedienbaar met 1 hand

Comfort tijdens het rijden

+ Goedkoper dan elektronische systemen

+ Je 'voelt' het gaspedaal, dit is een 1 op 1 fysische verbinding met het pedaal

-  Zwaarder dan elektronisch systeem, dit werkt vermoeiend met kans op verzuring van de vingers.





Trek- en duwsysteem


Trek-Duw systeem

Een trek-duw systeem is een vloergemonteerde hendel waarbij je trekt om te versnellen en duwt om te remmen. Deze wordt altijd rechts gemonteerd tegen de middenconsole. 

  • Wordt rechts gemonteerd en bekleed
  • Rechtstreeks op de pedalen, Hiermee heeft u een goed gevoel
  • Bedienbaar met 1 hand
  • Zeer intiutief systeem
  • In combinatie met ergonomische bol op het stuur

Comfort tijdens het rijden

+ Goedkoper dan elektronische systemen

+ Je 'voelt' de pedalen, dit is een 1 op 1 fysische verbinding met het pedaal

-  Je moet te allen tijde 1 hand op de hendel hebben en 1 op het stuur. Hiermee benut je beide handen, wat het moeilijk maakt  om andere onderdelen te bedienen zoals bv. airco, radio, dakraam,.. 

 


Handbedrijfsrem


907 FV
 
Dit is een mechanische handbedrijfsrem. Door op de hendel te duwen zal je het rempedaal activeren.

Comfort tijdens het rijden

+ Ergonomische vorm die goed aanvoelt

-  Aangezien de remhendel onder het stuur gemonteerd wordt, kan je het stuur niet meer verstellen

 


VRIJBLIJVEND ADVIES

Elke klant heeft een op maat gemaakte auto-aanpassing nodig. Vraag ons advies over de specifieke mogelijkheden die elk automerk kan bieden en kom bij ons de oplossingen ontdekken.

VRAAG GESPREK AAN

ONTDEK AL ONZE OPLOSSINGEN

ZELF RIJDEN

MEER INFO

MEE RIJDEN

MEER INFO

IN GROEP RIJDEN

MEER INFO

VEILIG RIJDEN

MEER INFO